Kanelbullens dag

Idag är det kanelbullens dag, kanelbullarna har varit slut i Skafferiet sen 1-tiden, det är rätt illa. Jag jobbar i Skafferiet idag, jobbade en sväng på gården innan också. Förut kom Marielle & Gull-Britt hit, det var trevligt att se Marielle igen! Nästa helg blir det nog Ankan, det kan vi behöva innan hon far vidare mot Thailandet. I min hjärna snurrar den där låten, vad den nu hetwer, nivet den som är på reklamen för det där isprinsesse-programmet på TV4, den där de sjunger "I don't wanna miss a thing", eller något liknande! Jag lär se det programmet ikväll bara för att jag sjungit på låten hela dagen, haha! För åkte Jenny ur Idol igår, det var helt rätt! Jag ser på Idol typ hela tiden nu, rätt illa, men det är bra. För då går jag och lägger mig i tid, känns för sent att gå tillbaka till kontoret efter Idol, så då lägger jag mig istället!
Äh, nu ska jag sluta skriva på den här meningslösa bloggen, får bli mer bloggande senare, men jag lovar ingenting! Haha, jag & bloggen är kassa nu. Dessutom var det mindre än hälften så många besökare igår jämfört med dagen innan, så det där med att folk inte fattat att bloggen är kass höll inte i sig, de blev bortskrämda! HAHA

Kommentarer
Postat av: pelle

Aerosmith - Don't wanna miss a thing. ;)



I dooooooooon't wanna cloes my eyes, I dooooon't wanna fall a sleep - 'cause I miss you baby!

Postat av: Lena

Haha, tack Pelle! ;D

2008-10-04 @ 16:27:45
URL: http://moeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback