Jag är skadad!

Jag har ju som sagt varit i Köpenhamn, jag tänkte skriva en blogg om det hela. Om hur söta Emelie & Olof är, om vilka snygga grejer vi köpte på loppisen (fast det kanske jag skrev igår?), om hur roligt det var att träffa söta skåningar igen, om vilken skoj fest Emelie hade, om hur roligt det kändes att vara utomlands, om hur kontinentalt Köpenhamn är och kanske om något annat också.

Men, jag ramlade igår. Jag trampade snett och jag måste ha vrickat båda fötterna, jag ramlade ihop och blev sittandes på golvet, när jag väl tog mig upp tog jag mig stapplande in till festlokalen igen, där jag satte mig på en stol, men blev bara kvar några minuter. Jag hade så ont att jag inte kunde tänka på annat, så jag gick hem till Emelie & Olof istället, hem och la mig och sov, det var i alla fall skönt.

Alltså, anledningen till att jag inte kan skriva den där bloggen om min helg är den att jag nu sitter här på tåget och har så ont i fötterna att jag inte kan tänka på annat nu heller, så jag har inget annat i huvudet att skriva nu. Det är hemskt, det var länge sen jag hade så här ont, och jag har nog aldrig känt mig så handikappad! Dessutom har jag svårt att förstå hur man kan lyckas trampa snett med båda fötterna på en gång, det är sjukt. Ja, visst var det alkohol inblandat, det hade förmodligen inte hänt om jag varit nykter, men jag var ändå inte jättefull.

Det kommer bilder senare också, än så länge har jag bara Emelies, jag har inte laddat in mina i datorn. Dessutom är mitt mobila bredband otroligt långsamt så jag orkar inte ladda upp bilder med det nu.


Förresten, jag glömde säga att mina fötter är jättesvullna och blåa också. Det är svårt att förklara hur ont jag har!

Kommentarer
Postat av: Olle

Jo jag har verkligen medlidande med dig, trots tonen i telefon. Jag kör dig på en liten kärra hela dagen i morgon så fort du ska förflytta dig. SÄKERT!

2008-10-26 @ 18:38:56
Postat av: pelle

Haha, fylle-Lena är en roande Lena ;D

Postat av: Marielle

Fyra ord: Du och dina fötter.

2008-10-27 @ 13:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback