I'ts a blog in bed!

Rubriken bör fördelaktligen läsas med melodin till "It's a bag in box"!

Jag ligger i sängen, det är faktiskt väldigt nice med dator i sängen! Är väl egentligen verkligen på tiden att inte ligga i sängen längre, men jag är ju ändå vaken och vid liv. strax ska jag dock gå upp och duscha! Den här dagen har jag tänkt att jag ska få en del gjort i mitt rum. Jag ska möblera om en del och packa upp massa grejer som fortfarande står i lådor. Jag kan verkligen vara världens segaste när det gäller sånt ibland!

Förresten, jag har fått höra att min information till höger i bloggen (bild, kategorier, länkar och det där) försvinner för en del. Jag upptäckte det själv igår när jag satt vid pappas dator. Jag undrar om det är något fel med min blogg i internet explorer? Själv kör jag alltid bara med mozilla. Hur ser det ut för er? Kan ni se den informationen? Jag måste försöka göra något åt det här problemet!

Men inte nu, nu ska jag upp och duscha, äta en fin frukost och sen ta tag i dagen. Jag ska ta bilder på rummet också, jag lovar! Före & efter!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Inget problem här,ser allt.. Använder `Opera´.

// Kram

2008-10-12 @ 14:45:55
Postat av: Anonym

Använder folk IE fortfarande? :O

2008-10-12 @ 16:48:04
Postat av: anna

jag ser!

Postat av: pernilla

hmm du kanske ska ändra storleken på det som heter "wrapper" i stilmallen? Jag är inte säker, men testa. För mig är det också så som du säger och jag har visserligen IE, men jag har också rätt så hög upplösning så det borde inte bli så... tror jag... =)

2008-10-14 @ 17:48:40
URL: http://saywhatsername.blogg.se/
Postat av: pernilla

fast det kan bero på bilderna märkte jag nu. de är större än hur mycket innehåll du kan ha i ett inlägg. eller nåt. eller jag vet inte :D

2008-10-14 @ 17:49:32
URL: http://saywhatsername.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback