Efter en timme & lite random bilder

Nu ska jag visa hur produktiv jag varit under timmen som gått. Jag gick igenom en mapp med bilder i alla fall, även om jag inte fick ut så väldigt mycket av det. Har en mapp till jag ska gå igenom, men det blir en annan dag.

Här kommer alltså lite random bilder tagna senaste veckan eller kanske två. Väldigt varierande kvalitet och motiv. Väldigt varierande hur mycket tid jag lagt på redigering och sådär, men håll till godo! Jag måste dock varna för att bilderna kan vara lite skeva i färgerna, jag vet inte varför, men när jag sparar dem till jpeg blir de mycket rödare än de är i Photoshop. Det är svårt att göra något åt när det inte syns i PS.



bild uppifrån gården ner mot växthusen och åkrarna.


vi har visst börjat odla såna där Ufo-ägg, förresten!


min extrapappa håller på att bygga en vinterträdgård
(eller pensionärskuvös) på deras hus, det blir rätt fint.


vi har kattungar också, de här två är riktigt söta och trevliga.


det här är mitt jobb i en sammanfattning; skicka brev med många frimärken
(spendera SIDAs pengar), kontakter med folk i länder långt bort - skicka brev
till Thailand och mail till afrikaner. Jag gör visst lite annat också, men det tar jag inte kort på.

Kommentarer
Postat av: stefan

bild ett och två känner jag igen!

Postat av: anna

fina bilder! men säger som stefan, känns som jag känner igen som första! det är så mysigt och fint på landet på hösten, jag vill komma och hälsa på dig nu :)

2008-10-07 @ 23:30:27
URL: http://annus.blogg.se/
Postat av: Karin

tack:) vilken underbar altan på bilden:)

2008-10-08 @ 12:54:48
URL: http://karinolofson.se
Postat av: Maja

tack vad snällt :P

2008-10-08 @ 14:28:20
URL: http://maajis.blogg.se/
Postat av: pelle

Världens grymmaste altan/verande måste jag säga. Cool design.

2008-10-08 @ 19:06:26
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Sandra

Shit va schyst det har blivit me utbyggnaden!! Hur länge sen va det jag va där egentligen?! :S Ööh.. Tänkt mig upp t veckan...tänkte försöka passa in den där kollegan du har xå : )

Hade jag haft `the money´ o gården va till salu hade jag köpt den!! E så nice natur,utsikt m.m : )

//Kram

2008-10-11 @ 00:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback