Ansvarstagande

(Glöm inte att tävla, det gör du här!)

Jag känner ett visst ansvar, ansvar för bloggen och ansvar för de nyfikna läsare som tittar in här i hopp om något intressant, som inte existerat på ett tag! Jag jobbar nu, men det dåliga blogg-samvetet tog överhanden. Jag kan inte dissa bloggen idag igen!
Idag var tredje dagen i rad som jag åt frukost tillsammans med mina föräldrar, det är rätt trevligt att gå upp på morgonen och att frukosten är framdukad, när pappa till och med kommer upp och säger till mig att det är dags att gå upp, för han har hällt upp te för att det inte skulle bli för varmt, han frågade om det var okej med earl grey, och klart det var det (vad är inte okej när man får det serverat?)! Och, kors i taket, nu har jag varit på jobbet före 8.15 TRE dagar i rad!

Jag sitter ju som sagt och bloggar, men ni ska få veta några bloggar som komma skall (två av dem har jag börjat skriva på i ett block bredvid sängen):
- Det ska bli en om min pension, om hur jag ska leva som pensionär.
- Det blir en blogg om ett tak, som var mitt favorittak som barn.
- Jag ska se Håkan snart, det kommer en blogg om de tidigare konserter jag sett med honom, en liten sammanställning.


och den fjärde bloggen jag planerat har jag redan glömt bort, men skojiga saker kommer hända. Dessutom blir det skivbeställning i början av veckan och när skivorna kommit ska jag bestämma en vinnare!

Kommentarer
Postat av: anna

jag ser fram emot att läsa en sammanfattning om håkab :)

Postat av: pelle

Lena, det är dags att du gör lite personliga förändringar på din blogg. www.designadinblogg.se Jag vill bara ditt bästa, vettu. En så här bra blogg kan inte ha detta súnkiga utseende, den är värd något bättre :D

2008-10-02 @ 16:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback