Äggfrukost

Jag åt en supergod äggfrukost idag. Frukosten var i senaste laget, jag hade gått omkring ett tag och blivit riktigt hungrig, men åt frukost tillsammans med mina föräldrar när de kom in för att äta lunch/fika. Jag kokade ägg och satte i mig tre stycken, plus två småfrallor som jag bakat själv med tomat- & basilikaost (som är den godaste ost som finns) och ett glas äppeljuice! Riktigt gott och man får fin energi. Nu ska jag gå och hämta min kamera, så jag kan ta en bild på mitt rum innan jag sätter igång med att få lite ordning i skiten!

(för övrigt har jag redan haft fler läsare idag än jag hade igår!)

Kommentarer
Postat av: stefan

Tre ägg? Du kommer ju fisa så kraftigt så att tappeterna ramlar ner. haha

Postat av: matilda

ha en kanon najs dag! :D

2008-10-12 @ 14:26:52
URL: http://elitcyklist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback