Världens finaste Håkan

Igår var Håkan verkligen världens finaste, han har aldrig varit så vacker! Otroligt stilig i väst (jag är ju en sucker för killar i väst) och matchande byxor och keps, riktigt fint!

Kvällen gick verkligen bara uppåt, slutade otroligt fint när jag träffade Julia. Det var fint att ha någon att hålla i handen när man sjöng "du är det finaste jag vet, när allt annat här känns falskt och fel".
Innan var vi på en förfest hos en gammal klasskompis till Valdemar, jag kände ingen där och det kändes lite sådär, folk kände varandra och ibland känns det bara inte rätt att vara social och tränga sig in mellan folk, men det var trevligt ändå. Sen, när vi kom till Nöjes kom Anna på att hon inte hade leg med sig, så jag gick in själv när hon & Valdemar stack hem för att hämta hennes leg, vilket resulterade i att jag irrade runt ensam på Nöjesfabriken i bortåt en timme.. Jag köpte en öl och satte mig, gick runt lite, hittade några som varit på förfesten som jag hängde med.. Men jag hade rätt tråkigt och var inte alls pepp på konserten!
Men så kom de tillbaka, vi begav oss in i publiken och jag glömde att jag inte var pepp och jag glömde nästan att jag hade ont i fötterna - tills någon hoppade på dem! Usch vad hemskt det var & vad ont det gjorde!

Jag pajade mina fötter totalt, jag hoppade och hade skoj och folk trampade på dem, idag mår de inte så bra men jag kan inte tycka annat än att det var värt det!

Håkan spelade många fina låtar. Han inledde med Tro & Tvivel och därefter blev det röj med Ramlar. Han spelade även Aprilhimlen och Jag har varit i alla städer - som var otroligt fin, han sa att han inte spelat den på länge och att han spelat den sist han var i Karlstad. Han spelade dessutom En vän med en bil och självklara låtar som En midsommarnattsdröm och För en lång, lång tid. Han hann även med Nu kan du få mig så lätt, som är en av de finaste låtarna som finns, men höjdpunkten var ändå avslutningen med Det är så jag säger det.
Jag fick inte höra Vi två, 17 år, men lika glad för det är jag, för det var så fint som bara Håkan kan vara! Tack!


Justja,
Pål var DJ innan också, och det var mycket bra musik, jag blev gladast av att höra The Tough Alliance, Miss Li & Maia Hirasawa. Musiken gjorde det ändå trevligt att vara där trots mitt ensamma virrande!

Kommentarer
Postat av: anna

nu blir jag riktigt sugen på att se håkan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback