...och vinnarna är

(oj, där haglade Veronica Maggio-associationerna över mig, hon har förföljt mig i en vecka, minsann!)

Okej, äntligen, äntligen. Efter en hel evighets väntan, efter en hel evighet och ni har förmodligen hunnit glömma bort hela grejen också! Därför kan ni ju kolla
här & här innan ni läser vidare. Det här handlar om den där tävlingen jag hade för läääänge sedan!

Jag sa, sist jag pratade om tävlingen, att det nog skulle bli fler vinnare. Men nu är det så att det är alldeles för krångligt att skaffa fler priser, så det blir två vinnare - som jag sa från början. Jag har, här på söndagsmittpådagen, dragit två vinnare. Det var en lottning, så den var helt opartisk och alldeles oberoende. Beslutet kan icke överklagas.
Jag hade alltså valt ut fyra skivor och av dem drog jag två vinnare.

Dessa två vinnare är:

Julia för skivan Yours to keep med Albert Hammond, Jr.
&
Tommy för två skivor i själva verket (jag kunde inte välja), All they ever wanted med Johnossi samt August and everything after med Counting Crows

Ett stort grattis! Priserna kommer till er så snart jag fått era adresser!

Vinnarskivorna ser ni här nedan





Övriga två finalister behöver också få sin uppmärksamhet, de två som förlorade på lottningen var:

Pål för sitt tips om Born to Run med Bruce Springsteen
&
Underbarafia för Lock-Sport-Krock med Nicola Sarcevic
nu vann ni ju inte, men för era bra tips kan ni i alla fall ta åt er en himla massa ära!

Kommentarer
Postat av: natta

sv: jaha okej v tråkigt kanske för dig :/

hur gammal e du?

Postat av: nathalie

intressant blogg:)

2008-11-09 @ 17:57:21
URL: http://scherzinger.blogg.se/
Postat av: julia

haha visst är den bra! okej min adress:

julia wilén (men det vet du väl redan? :))

engelbrektsgatan 7

702 12 Örebro



förresten, kommer du ihåg vårt pepparkakshus? kung!

2008-11-09 @ 20:22:38
URL: http://evakuera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback