Min helg i Stockholm i punktform

- Jag älskar Granit, det är nog min favoritaffär - alla kategorier! Det är den enda affär (förutom mataffär och systembolag) jag besökt under helgen i Stockholm, men det var ett lyckat besök - jag fann vad jag sökte! Jag kan inte skriva det här då det är en tilltänkt julklapp, men det blir fint, vill jag lova!

- Det var galet skoj hos Elin & Angelica igår. Lagom mycket folk, lagom blandning av folk man känner och nya ansikten. Roligt att träffa så många från skolan, och särskilt alla man inte sett sen vi slutade!

- Blåbärsglöggen var äcklig, se föregående inlägg.

- Det var mycket trevligare med massa vit snö i Blåsut än snöslask på Götgatan idag.

- Min Stockholmsromans har inte falnat, jag älskar staden & funderar på att åka tillbaka nästnästa helg igen, för adventspyssel hos bröderna Forsberg.

- Nu åker jag tåg, hem till Värmland och vardagen. Jag är jättenöjd med min helg, absolut!

Kommentarer
Postat av: Kalle

haha va fasebn glöggen som är så god! men kan hålla med om att den smakar liiite blåbär. men jämför man med många andra glögger.. glöggar.. eller glögg (vad det nu blir i plural hah) så smakar den lite alkohol tycker jag. jag älskar den :D



och granit är fint och lite så där ... mysigt!

Postat av: Anna

Åh Lena, menar du första helgen i december? Om du menar den så blir vi huvudstadskompisar, jag planerar att åka ner då med :D

2008-11-23 @ 17:18:18
URL: http://annamelinder.blogg.se/
Postat av: pelle

Jag som bara har hört gott om denna blåbärsglögg! Lena, var inte så glöggalternativ! ;D

2008-11-23 @ 17:30:48
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: anna

götgatan är mysig! du får lägga upp lite bilder om du tagit :)

2008-11-23 @ 18:01:43
URL: http://annus.blogg.se/
Postat av: Marielle

Åh, Stockholm! När jag kommer hem ska vi ha en Stockholms-helg. PUNKT SLUT. Granit är nice! Hoppas att det är billigt att skicka det ner till Thailand ;) Hihi..

2008-11-24 @ 10:27:28
URL: http://reseledarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback