Jobb, jobb & jobb

Jag är galet trött idag, dettog på krafterna att ränna runt i Arvika i två dagar. Men om någon behöveren guidad (shopping)tur i den stan är det bara att ringa, jag vet var varenda butik ligger!
Idag är det back to work, det vanliga mailandet till Afrika. Men nu har jag tagit en paus ett tag och fixat bilderna som jag just nu håller på att skicka till
Martin. Jag kan ju inte säga att jag är nöjd med bilderna, många grumliga & mörka (jag lämpar över på Martin att fixa det där, haha), men det skyller jag på att batterierna i blixten dog (Vilket jag i och för sig måste skylla på att jag är en fett oförberedd fotograf)! I vilket fall som helst var det trevligt i Arvika, trots två hektiska dagar. Favoriten blev en dam på ca 75 år som var värsta energiknippet - jättesöt & glad! Vi var effektiva och fick mycket gjort!

Ja, nu är jag hemma, jobbar på och har ont i fötterna igen. Jag hade inte riktigt tid att tänka på mina fötter i Arvika, traskade runt som bara den och igår var jag supertrött i fötterna. Det känns idag, kan jag lova! Det är riktigt jobbigt att gå nerför trappor igen, det som gått så bra de två senaste dagarna!

Nu är det dags att återgå till arbetet, Afrika behöver mig, så att säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback