Jag & Dior

Jag känner mig alldeles förföljd av en stark parfymlukt, jag har själv inte använt någon parfym sedan i lördags, och jag har ju (tack och lov) både bytt kläder och duschat sen dess, så jag skulle inte påstå att jag luktar parfym. Nej, problemet är att jag dränkte en annan grej i parfym, bara för att det var roligt, sen la jag den grejen på min säng (så nu luktar sängen parfym) och sen har den legat på mitt skrivbord här på jobbet hela helgen. Så min arbetsplats är som ett stort parfymmoln. Vet någon hur lång tid det tar för parfymlukt att försvinna?
Parfymen jag pratar om är den till vänster, den luktar ju i alla fall väldigt gott, men när den är såhär stark och påträngande blir det ändå lite jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Kalle

slog mig just. tänk dom som jobbar 8 timmar om dagen i en parfymbutik. som fest alla dagar i veckan, komma hem höga typ.

Postat av: Emelie - EmeliesPlace

oj jag vet inte hur länge en doft håller i sig :P det är nog olika från parfym till parfym!

2008-11-24 @ 19:00:08
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: My - miljöbloggen

Hej! Varför ska man kunna en massa saker och varför ska man intressera sig? Läs mitt senaste inlägg om respekt, vuxna och hur vi ungdomar hamnar i kläm. Tyck gärna till! Tack

2008-11-24 @ 19:48:06
URL: http://birch.webblogg.se/
Postat av: emma

älskar älskar älskar :)

2008-11-25 @ 02:49:56
URL: http://eadbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback