Heta nyheter blir ännu hetare

För tre timmar sedan skrev jag om att KRAV tillsatt en ny VD här.

Nu har jag fått ny information, ingenting som ändrar det jag skrev förut, men något som gör det hela ganska intressant. Grejen är den att denna information fortfarande är inofficiell. Det stämmer, det gör det, men det är inget som var tänkt att komma ut förrän imorgon. Jag var ganska förvånad över att det inte ens fanns att läsa på KRAVs egen hemsida, och sen fick jag veta att jag tydligen var en dag för tidig med informationen. Alltså, dessa nyheter är nu ännu hetare, det ni!

Jag tycker fortfarande det här är otroligt spännande och imorgon lär jag hålla utkik efter pressreleaser och liknande och förmodligen länkar jag lite sånt här också.

Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

svar: hehe ja.. jag kanske också ska ta och göra den utmaningen! :)

Postat av: Kalle

du satt alltspå insider information ;)

2008-11-25 @ 19:27:14
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback