FredagsTV

Det var länge sedan jag bloggade om Idol, och så mycket som jag gick in för det i början känner jag nu att jag inte kan svika ämnet helt. Här kommer därför min TV-kväll!

Jag vet inte vad som var temat i kvällens Idol, jag såg bara andra delen med vem som åkte ut, men det var galet bra låtar och alla var hemskt duktiga! Jag kände väldigt mycker Guitar Hero-känsla när jag såg alla fina Idoler uppträda, visst var många av de låtarna med i Guitar Hero?
I alla fall, det var mycket fint & jag gillade hela grejen. Men så kom det där, Lars åkte ut! Hur kunde det hända? Han som var så fin & bra? Han som gjorde Idol värt att titta på! Vet ni hur galet det är? Vet ni hur galet det är att jag över huvud taget bryr mig om Idol? Haha! I vilket fall, jag gillade Lars och vem ska jag nu heja på? Jo, jag tycker Alice är grym, hon får fortsätta vara min favorit, och nu blir hon också min enda! Hon är världens sötaste och jag hoppas att hon går långt!

Mer då? Jo, jag såg på Fredag Hela Veckan en stund, sisådär 20 min, och jag kan verkligen inte förstå det roliga! Jag har tittat lite smått på det någon gång sådär, men jag har aldrig blivit road av det. Kan någon förklara humorn för mig? Kan någon berätta vad som är bra med det programmet?
Alltså, jag kan verkligen inte roas, jag tycker reklampauserna är bättre än programmet, och då är det ju verkligen något som är fel! Detta ledde till att jag bytte kanal så fort det dök upp något intressantare, nämligen:

Hål i Väggen
! Det är faktiskt gansa underhållande, visst är det inget program med hög kvalitet, men det är lättsamt och ganska roligt. Jag gillade grejen redan innan den kom till svensk tv, satt och tittde på Japaner som lekte tetris-bitar på YouTube, så ni kan nog fatta varför jag gillar grejen - jag är ju världens tetrisnörd! Alltså, ett lättsamt & underhållande program och det vore coolt att testa själv, måste jag säga!

Ja, det var min TV-kväll! Jag ser hemskt sällan på tv, så det är en sensation att jag hunnit med hela tre program denna fredagskväll, men ska det vara så ska det, helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: caroline

Roligt att du ville vara med och tävla och tusen tack! Alltid roligt när folk gillar ens blogg!:) Nattinatt !

Postat av: caroline

Roligt att du ville vara med och tävla och tusen tack! Alltid roligt när folk gillar ens blogg!:) Nattinatt !

2008-11-08 @ 01:48:47
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: caroline

älskar hål i väggen när det är roliga personer med :)

2008-11-08 @ 01:49:23
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: lottis

Precis. Jag hatar annars idol men nu gjorde Lars så att det var värt att kolla på, annars hade jag inte brytt mig något alls och alla dessa rubriker hit och dit om honom, så tråkiga så det inte är sant. Hur många är det inte som utnyttjar idol? Lars kunde stå upp för sig och det var tydligen fel, samtidigt de vill hitta en som är unik. Det funkar inte någonstans. Om inte Lars är unik, vem är det då?

2008-11-08 @ 02:35:08
URL: http://jagvetingetbranamn.blogg.se/
Postat av: G

Hej! Om intresse finns för ny bloggdesign till din blogg, kika in hos mig, http://babbidesign.blogg.se välkommen!

2008-11-08 @ 02:39:34
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: Jessica

Håller med! Jag tyckte oxå att det var väldigt trist att Lars åkte ut. Han är grym!

2008-11-08 @ 02:43:49
URL: http://surfgirl.blogg.se/
Postat av: pernilla

men åh, lars är så överskattad! Eller alltså okej, lars är skitbra på SIN grej, inte idolgrejen. Eftersom Lars så tydligt gått ut med att han INTE vill vara med i idol längre och att han verkligen inte vill vinna så är det rätt att han åkte ut igår, jag menar det känns ju som ett hån mot alla de andra som verkligen vill vinna om han skulle vara kvar. Nä, visst att han var duktig och rolig och skön, men det blir ju inte roligt eller rättvist mot dom andra om han bara ska glida med.

2008-11-08 @ 06:39:13
URL: http://saywhatsername.blogg.se/
Postat av: pelle

Men fredag hela veckan som är så skoj! ;D haha.

2008-11-08 @ 10:39:23
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback