En ny tjusning i livet

Jag har alltid avskytt allt var frukost på sängen heter, jag har aldrig förstått grejen med att varken äta eller dricka något i sängen, galenskaper! Alltså, hur kan man vilja smula ner i sängen? Riskera att spilla? Och så vidare.. Nej, jag har alltid hållt mig från sånt, men nu efter middagen tog jag med mig mitt kaffe upp i sängen för att titta klart på ett avsnitt av en serie jag tittat på på datorn alldeles innan maten.
Och hur gott var det inte med det där kaffet? Alldeles underbart gott! Men jag skulle nog fortfarande aldrig få för mig att äta något i sängen, nej det är att gå alldeles för långt!

Vad säger ni? Är det trevligt att äta och dricka i sängen?


Övrig uppdatering: jag klippte inte sönder kartongen till datorn (se föregående inlägg) utan pillade bort etiketten och klistade den på ett vanligt papper.
Ikväll ska vi på bio, Låt den rätte komma in, hela familjen - trevligt! Innan det fika hos mormor, jag får passa mig så jag inte dricker för mycket kaffe och klarar hela bion. Hörs senare, eller imorgon!

Kommentarer
Postat av: stefan

Hur gick det? pissade du ner dig?

Postat av: mikaelf

Bra att du inte klippte sönder kartongen! Jag hade nog bara fotat kartongen & ettiketten och skickat in den.



Svar ang. jul: Jag har inte kommit i julstämning än! :P För mig börjar det med julkalendern på svt, innan dess tycker jag bara att det känns... fusk med jul! :P Jul innebär snö, vitt och mysigt, inte hönter!

2008-11-14 @ 18:57:34
URL: http://mikaelf.com/blog
Postat av: Tommy

SJUKT BRA FILM!

2008-11-15 @ 01:03:02
URL: http://dissident.blogg.se/
Postat av: anna

är jag bakis äter jag nästan alltid i sängen, haha. eller framför tvn i fotöljen. eller vid datorn. sällan jag äter i köket om jag inte äter tillsammans med mamma o pappa. så jag tycker det är helt okej att äta och dricka i sängen ;)

2008-11-17 @ 00:52:34
URL: http://annus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback