Dagens överraskning

Jag fick ett paket på posten och kunde inte för mitt liv veta vad det var. "Jag har inte beställt något!" Det var i storlek för en CD-skiva och med tanke på mina skiv-inköp så är det väl inte så förvånande om jag fått något jag inte har hundra koll på. Jag packade nyfiket upp och hittade...



Javisst, en ny skiva med Anna Ternheim! Ja, ibland är det roligt att beställa skivor när man får mail om förhandsbokning och så vidare, det är roligt att ha dåligt minne och få överraskningar på posten också!
Sen är ju jag också aldrig den som är den, utan beställer jag så gör jag det ordentligt, jag har köpt en limiterad utgåva som utöver skivan även innehåller följande:

- 5- spårs bonus CD “Sings Sinatra” – Anna gör fantastiskatolkningar av Frank Sinatra låtar.

- Booklet med texter och exklusiva bilder.

- 5 stycken bilder av konstnärinnanHelena Blomqvist som gjort konvolutbilderna.

 




Kommentarer
Postat av: pelle

Oh, jag vill ha den här skivan bara för Sinatra-låtarna. Fan vad härligt!

Postat av: Kalle

snyggt omslag. väldigt vintrigt så klart, men bara tacka vara det en given julklappssuccé...

2008-11-12 @ 19:02:08
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback