When Narvik goes gay

Den senaste veckan har jag haft så sjukt roligt, jag tvivlar på att jag någonsin haft så roligt i hela mitt liv. Och sorgligt nog inträffar detta nu, nu när det bara är en vecka kvar här på Ålsta. Om en vecka far jag söderut och mitt liv i Norrland är slut - för den här gången.
Ikväll har vi varit på grillfest hos vår lärare Tomas och sangrian flödade, det var fest & fylla på hög nivå, men nivån var som allra högst i bussen på väg hem. Det är ju sisådäår en timmes resa och hela vägen agerade vi passagerare jukebox åt vår chaffis Thomas (märk väl att detta inte är samma person som läraren). Vi sjöng hela vägen och det var otroligt trevligt, men framför allt var det uppiggande och jag är inte alls sugen på att sova.

Okej, som sagt, det här kan vara den roligaste veckan i mitt liv, och det innefattar en otroligt stor dos hassan och en otroligt stor dos hassan-citat.
Vi har rest under parollen when Narvik goes gay - gay goes wild.

För övrigt råkade vi kidnappa vår lärares fru Filippa (märk väl att denna inte är samma som stadsministerns fru) och lämnade henne någonstans på vägen.

Kommentarer
Postat av: pelle

Vad fort dina studier har gått. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback