Stress & press

Jag känner mycket stress över mycket. Idag har varit en konstig dag. Coola saker som att Pieter ten Hoopen har varit här och föreläst, jobbiga saker som tjaft & feber. Konstig dag, mycket upp och ner.
Imorgon borde utställningsbilderna komma, jag väntar med spänning!

I övrigt:
jag har kommit på att jag vill hälsa på någon, sådär verkligen hälsa på. Åka någonstans bara för att träffas, ha boende som inte känns att man tränger sig på och bor där bara för att ha nån stans att bo utan att man bor där för att man umgås. För att man hälsar på. Man spenderar dagarna tillsammans och gör saker, jag vill bli runtvisad och jag vill ha skoj. Planera några dagar tillsammans. Ett rent & skärt besök helt enkelt. Någon som vill ha besök?

Nu ska jag sova, g'natt!

Kommentarer
Postat av: pelle

du reser du mycket, Lena. Kul för dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback