Skolresa

Vi har varit på skolresa till Östersund, det var coolt! Men idag är jag sliten, min kropp är totalt slut, mörbultad, sönderslagen. - vi var på Boda Borg, där fanns en bana som hette Militär, den var sjukt jobbig och man skulle klättra, jah fastnade med tån och rev sönder den - den blev svullen och blå. sen, på i princip samma ställe, skulle jag hoppa ner och slog armen. mer aj. - på kvällen blev det fest, vi var fulla och glada och jag skulle springa till en toa i ett annat hus, utanför fanns ett galler, gallret var jättehalt och jag hade jättehög fart, jag ramlade. rev upp armbågen och slog knät. - sen var det dags för utgång, väldigt mycket dans och klackar. ont i fötterna! idag - knät är alldeles blått och svullet, och armen sönderriven. där jag slog mig på boda borg har jag lite ont, men det är inte alls lika farligt. utöver det har jag någon så otrolig träningsvärk och jag antar att det är både från boda borg och från allt dansande. jag har rätt ont, och sådär. sliten skulle man kunna kalla det.

Kommentarer
Postat av: pelle

Boda borg är så jävla roligt!

Postat av: Marielle

Livet leker! Ska vi till Boda Borg i sommar kanske? Dra ihop ett litet gäng! :D

2008-05-16 @ 09:38:31
Postat av: anna

jag vill också till Östersund. och träffa jepser, kokosnöt.

2008-05-16 @ 23:14:44
URL: http://annus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback