Ölingen

Jag blir mer och mer inne i det här med öldrickande, öl är gott och jag har nästan börjat klara att dricka öl till mat också, förr har jag alltid hatat det!
Ikväll har vi haft politiska diskussioner & det har varit hur trevligt som helst, hur oense vi än varit!

För övrigt älskar jag min soffa och det är så underbart att ha någonstans att sitta på sitt rum som är bekvämt och där man faktiskt kan äta en smörgås. Jag skulle aldrig i livet äta något i sängen, så det är underbarast att ha en soffa att kunna vältra sig i. Soffor är världsbäst!

Imorgon är det Motboken för hela slanten och därefter är vi typ klara med allt. Idag var det städmöte och jag har tvättat. Det går framåt. För övrigt kanske det blir skåpbil ändå, det vore kung!

Nu är det nog dags att sova, eller i alla fall borsta tänderna och förflytta sig till sängen - brödet är ju ändå slut.
Puss & god natt

Kommentarer
Postat av: Rickard Folkesson

Postat av: Lena

Hon ser visst himla glad ut.. ;D

---

äsch, spelar ju ingen roll. bilderna sålde bra! ;)

Postat av: pelle

Öl är faktiskt gott. Mustigt och mättande :)

2008-05-20 @ 18:51:31
URL: http://pellespersonliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback