Hemma

Jag är hemma, jag är trött, allt känns tomt.
Igår var jag fyllechaffis, det var tråkigt och inte alls värt, jag tjänade inte ens några pengar på det. Kolsnäs var kasst, mycket folk men tråkigt.

Nu är jag hemma för sommaren, jag tänker satsa allt på att komma till Afrika i höst. För övrigt har jag räkningar från skolan på sisådär 8000 kvar att betala, jag äger kanske 500 kr, illa!


Älskade Ålstingar, jag saknar er så jag håller på att dö! Jag vill tillbaka, jag vill inte vara utan er, det är så tomt!

Kommentarer
Postat av: Julia

Lena det här håller inte. det känns tomt, jag har tillochmed börjat tvivla på att allt verkligen hände. Finns vi?

Postat av: Kjelldagny

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

2008-10-09 @ 09:20:35
URL: http://kjelldagny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback