Dagligt

Jag är kass på bloggar nu för tiden och eftersom Pelle är den enda som kommenterar känns det som jag skriver mest för hans skull. Men om jag i alla fall har tvåsiffrigt antal läsare varje dag känns det okej.

Dagens
Bästa: Jag träffade Hanna, hon gick av bussen, jag jobbade i skafferiet och fick syn på henne, självklart sprang jag ut och hälsade. Lika kärt återseende som vanligt. Båda är hemma i sommar, så vi kommer ses mer, jajjemän!
Sämsta: Jag är världssämst på att skriva på griffeltavlor. Jag försökte halva dagen, men det blev så otroligt fult. Fult, fult, fult. Mamma får skriva om det imorgon, jag kan helt enkelt inte.
Roligaste: Det går bra för Skafferiet, det är mycket folk och känns som det blir en del pengar, det är glädjande! Jag gillar att det händer saker.
Smickrande: Andreas pappa ringde mig och sa att de gärna ville ha bilderna jag tagit på Andreas på en CD, så Andreas kan titta på dem i datorn, de gillade bilderna. Roligt!
Positiva överraskning: Jag har mer än 20 kr mer per timme i Skafferiet jämfört med vad jag har på Torfolk, självklart blir arbetsglädjen större när man har högre lön och stort behov av pengar!

Gårdagen
Jag var hos Marielle igår kväll, supermysigt! Hon har verkligen fått fint i lägenheten, det är hon över högt och lågt, fräscht och mysigt på samma gång. Snyggt, rent & luftigt! Härligt värre. Mer häng där i sommar, det är ett löfte!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Välkommen på häng hos mig, anytime Lena! <3

2008-05-30 @ 09:45:20
Postat av: stefan

jag hatar med att skriva på griffeltavlor, jag ryser i hela mig bara jag tänker på det. men en gång åt jag krita fö att slippa idrotten, men jag tror att läraren misstänkte något när jag var vit i mungipan. nej, nu ska jag lägga en chokladbit i kylen. har haft den i fickan så den är alldeles mosig i sitt papper... kärlek och fridens liljor till dig min vän.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback