Tisdag

Jag ska inte till Deje i helgen, det känns rätt skönt. Men skönast är att jag inte behövde ta det beslutet själv utan att hela spektaklet blev inställt. Det hade varit skoj, men jag har inte riktigt tid & ork och inte pengar heller. Nej, jag kan roa mig i stan istället.
Mitt enda bekymmer just nu är boende, jag känner mig för påträngande om jag bor här hos Valdemar & Frida för länge, det känns som att jag borde bo någon annan stans. Ska kolla med Kolbjörn. Dessutom borde jag ringa vårdcentralen, jag gjorde det flera gånger idag men det var för lång kö för att jag skulle kunna komma fram. De sa bara "försök senare". I vilket fall som helst måste jag få tag på dem nån gång, jag vill få stopp på den här evinnerliga klådan! Banne mig!

För övrigt blir det kanske Nöjes på lördag, men folk ska förfesta i Munkfors, det pallar inte jag. Vad ska jag göra innan?
För övrigt träffade jag Helle idag, det var supertrevligt! I need more of her! :D
För övrigt ska jag träffa Olof på lovet, skoj! Det var ett tag sen, om man säger så.

Nu har jag sett på "The Starter Wife" i två timmar, jag är hjärntvättad! God natt

Kommentarer
Postat av: H

Åå Lena! Du är så söt!:D

2008-03-18 @ 04:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback