Onsdag

Idag är nog sista hänget på Tryck. Jag gör ingenting, men Pål ville ha hit mig idag. Ska till InfoKomp sen, vill ha Rebecka med mig men förmodligen får jag gå dit själv.
Igår bjöd Kristin på middag, fyllda pannkakor och jag åt massa svamp - heja mig! Det var faktiskt gott, jättegott! Även svampen. Jag kan inte bestämma mig för om det är trevligt eller bara konstigt att Adrian bor tillsammans med min gamla lärare. Konstigt att se en annan sida än lärar-sidan av henne.
Ja, jag hänger fortfarande massa hos Adrian, men i helgen åker han till Stockholm, så då blir det andra bullar.

Och jag är kass på att blogga, jag vet! :D
PUSS

Kommentarer
Postat av: pelle

vem är den här adrian du är så jäklans kåt på?

2008-03-19 @ 19:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback