Mums vs irritation

Mums på Håkan, nya skivan behöver en stor fet puss mitt på munnen! Mums på att jag & Marielle ska se honom om 3 veckor. MUMS!
Mums på att åka till Sundsvall imorgon, helt plötsligt blev jag verkligen pepp. Efter massa sms med pillan och pullan och bullan så känns det finfint! Jag är pepppepppepppeppepepppepepepppepeppepp, minsann. Jag har inget behov av Karlstad mer.
Mums på Marielle som är sötast, vi drack te igår och hon är söt.
Mums på Brutus Östling, jag & Olof träffades igår och gick och såg på en fotoutställning på Naturum i Mariebergsskogen, stora fåglar var temat. Coola bilder, minsann.


Irritation över att folk aldrig kan lära sig att använda sina egna tvättider i det här huset.



Men puss på allt annat, en sån skitsak ska inte förstöra min dag. Ikväll ska jag äta middag med mormor - Mums!

Kommentarer
Postat av: anna

åh, vart ska du se håkan? :D
jag hade tänkt se han i gbg, men med dåligt med pengar så får jag vänta till peace and love.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback