Onsdag

Dagens dag innebär inte fullt lika gott humör som gårdagens dag. Men det var lätt att komma ur sängen imorse, fårvånansvärt nog! Vi skulle dra plast på stora tunnlar, och tiden var 07.30, men det blåste alldeles för mycket så jag fick rensa ogräs istället. Som sagt, att rensa är inte en favorit.

Imorgon är jag ledig, då ska jag sova så länge jag bara kan, och väcker någon mig kommer jag hata den personen, jag lovar! Enda ursäkten för att väcka mig skulle väl vara om jag väcks av glädje för att det är så otroligt vackert väder. Gärna med en sång, gärna med Peps Perssons O'Boj, gärna på riktigt grov skånska, ungefär såhär:



Tyvärr tror jag inte att någon som lär vara i min närhet imorgon bitti är tillräckligt bra på skånska. Men det funkar bra med ren och skär glädje också, bara det är fint väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback