L som i listor

Bara för att jag blev inspirerad av den här bloggen kom jag på att jag skulle skriva en lista, här och nu.

Lista på saker jag måste/behöver/vill skaffa, helst innan jag åker till Afrika (den här listan innefattar endast tekniska prylar).
- Ett till batteri till kameran
- Batterier och batteriladdare till blixten
- En liten, bärbar hårddisk
- Nya hörlurar till min mp3
- Ett grå-filter
- Ett nytt skydd till displayen på kameran
- Ny optik, gärna fast. Typ 50 eller så.

Listan kan göras längre, men det har jag inte ork till. Jag har i vilket fall som helst inte råd med allt, men några av dessa saker måste jag ta mig råd till.
I övrigt är det rätt mycket annat jag behöver för att åka till Afrika, kläder t.ex., det behöver jag för den svenska sommaren också.
Men viktigast av allt just nu är väl att fixa ett nytt pass samt att skicka in kameran på lagning. Jag är segast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback