:*

Världens sötaste skåning ringde mig idag och jag fick ett litet infall av Ålsta-saknande. Jag önskar att någon av alla söta Ålstingar kunde komma hit och bara ge mig en kram, det behöver jag! De enda jag har att krama här hemma är mina föräldrar och det är inte samma sak att krama dem som att ge Pernilla eller Anna eller någon annan av mina favoriter en kram. Andra människor kramar jag bara för att säga hej eller hejdå, och många inte ens det, så det blir aldrig samma sak. Jag vill ha någon här som jag kan krama bara för kramandets skull, jag blev visst bortskämd på Ålsta.
Men jag hoppas att jag får besök om en inte allt för lång evighet, då ska det smaskas polkabetor och kramas och has skoj - jag lovar!

Kommentarer
Postat av: juuulia

är i sundsvall nu, kom upp och kramas!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback