Checklista

Förra veckan gjorde jag en lista på saker jag borde hunnit med. Här är en uppdatering på vad jag faktiskt gjorde.

- försöka sortera upp och slänga massa grejer för att kunna få ordning på mitt rum. 
- skicka in min kamera, så att den förhoppningsvis hinner bli lagad under sommaren.
- jobba lite. CHECK
- åka till Karlstad, träffa Marielle. CHECK
- fixa nytt pass
- vara med mamma i skafferiet, för att lära mig lite där. CHECK
- fira mormor. CHECK
- åka till Uppsala på 50års-fest. CHECK


Alltså, det var inte så många av det som var riktiga "borde"-grejer som jag fick gjort. Därför ska de stå överst på veckans lista.  Fast fixa passet kommer jag nog inte ha någon möjlighet till, för så vitt jag vet ska jag inte ner till stan något den här veckan.

- sortera upp och slänga massa grejer för att få ordning bland dem och på mitt rum.
- skicka in min kamera
- jobba en hel del
- cykla en sväng varje ledig dag
- bränna bilder och skicka till Andreas
- bränna bilder och skicka till Tove
- säkerhetskopiera en del bilder på skiva


sen är det väl allt jag vet. jag hoppas på att få träffa Helle innan hon åker också, men man får väl se när vi kan ha tid båda två.

Kommentarer
Postat av: pelle

Jag borde också säkerhetskopiera en del bilder på min dator. rätt som det är så kraschar skiten igen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback