Flyg min kos, dit kosan vänder vinden i öster, sydöster.

Jag kollar på flygbiljetter. 10483:- tur & retur, inklusive skatter och sånt. Det känns ändå rättså acceptabelt. Men visst kan man hoppas på ännu bättre! Men vi får väl se, detta innebär dock sisådär 16 timmar på Addis Abebas flygplats, det känns kanske inte som världens roligaste grej. Dessutom är det på hemvägen, då lär vi ju inte vilja nåt annat än komma hem. Addis Abeba? Vad kan man göra där? Eller ja, på flygplatsen? Vi lär ju behöva skaffa visum om vi ska in i Etiopien och det känns ju inte så värt.
Dessutom lär jag mig aldrig am & pm. Vilket är natt och vilket är dag? Alltså vet jag inte ens om det skulle vara en natt eller en dag vi skulle få spendera där.

Svårt val, min kära!

Kommentarer
Postat av: valle

a.m. = förmiddag

p.m. = eftermiddag



Addis Abebas flygplats i 16 timmar känns inte sådär jättekul, nej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback