På gång åså

Det är mycket på gång, mycket i skolan, många planer.
I lördags var jag vaken till 6.30, jag & Mathias diskuterade seriositet och huruvida man kan vara oseriös eller inte. Jag sa att jag alltid är oseriös, Mathias sa att då är man bara jävligt seriös i att inte vara seriös. Det var en djup och lång diskussion.
I söndags var jag bakis, men hängde med på Äventyrsaktivitet: Pimpelfiske. Jag fiskade ingenting, istället sov jag på en fäll på isen, det var hur skönt som helst!

På söndag drar 20 pers från skolan till Vemdalen, alla är grymt pepp - det ska bli hur skoj som helst. Utöver det fyller jag snart 20, det är Norrlandsdagarna på g, Glacialen är mitt i planeringsstadiet, samma helg kommer min familj hit och firar min födelsedag. Sen drar jag till Tyskland och därefter är det praktik (ångest - jag har inte fixat nån praktikplats!).
Som sagt, mycket är på gång och det är skoj.
Nu ska jag skriva på ett arbete om Darfur.

Kommentarer
Postat av: valle

"Jag sa att jag alltid är oseriös, Mathias sa att då är man bara jävligt seriös i att inte vara seriös."

Haha! Det var roligt.

Postat av: M.

Vaken till halv sju utan att få betalt för det? Nu är klockan strax över halv sex på morgonen, och jag får inte stämpla ut än på nästan två timmar. Segt. Allt bra annars?

2008-01-16 @ 05:32:38
URL: http://malmstedt.blogg.se
Postat av: M

Shit jag var inte pigg när jag skrev ovanstående kommentar. Men jag fick ju som sagt betalt i alla fall. Nu är jag sjuk i stället, skall repa om tio minuter men tror fan inte jag orkar. ha det fint

2008-01-17 @ 16:46:01
URL: http://malmstedt.blogg.se
Postat av: stefan

det är roligt när det händer saker runt omkring en :D

2008-01-23 @ 10:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback