Hemma

Jag är hemma igen. I själva verket har jag faktiskt varit i Norrland i snart en vecka.
Jag har en del att ta igen, bloggar och sådär, men jag tar det som det kommer. Får du en kommentar i din blogg vet du att jag är med i gamet igen. Höh.

Nä, i själva verket är väl allt som vanligt, jag orkar inte läsa bloggar utan hänger på Facebook istället. Det är mat på skolan typ hela tiden (ja, om 5 minuter igen). Men jag har börjat banga efterrätt. Nä, nu äre dags. Jag köpte en kjol igår, den var för liten. Men meningen är ju att den inte ska vara det så länge. Den var röd och snygg och kostade bara 45 kr på Erikshjälpen - härligt!

Jag är chefredaktör för motboken den här veckan. OCH jag är veckans elev. Ja, det här är min vecka. Hoho.

Nä, nu ska jag dra & äta. Ha't härligt!

Kommentarer
Postat av: Olle

Vilken vecka är inte din? Har det funnits någon sådan? Prenumeration på matlådor från Gustafsons Skafferi, som alternativ till skolmaten? Kan de´ va´ nåt?

2008-01-11 @ 21:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback