Vårkänslor

Jag känner mig alldeles vårig, det är soligt ute och hur härligt som helst! Jag längtar till våren och för en gångs skull tycker jag att det är synd att jag bor i Norrland, här kommer ju våren senare. Som tur är kommer jag vara i Karlstad hela mars, så lite vår får jag njuta av där hemma.
Det känns i hela kroppen som att det är vår, jag vill vill vill, tyvärr är det lite för kallt bara. Och lite för mycket snö, kanske.
Jag hoppas att våren börjat komma i Nürnberg, eller i alla fall att det inte är alldeles slaskigt. Ja, snart åker jag till Tyskland och sen är jag hemma hela mars, som sagt.

Jag lyssnar på LDN och inbillar mig att det är vår, solen värmer och jag längtar efter att få sitta ute på brandbalkongen utanför datasalen och njuta av våren!

Kommentarer
Postat av: Anonym

LDN är min vårlåt också! :D

2008-02-15 @ 15:36:28
Postat av: pelle

jag var den förra som kommenterade:P

2008-02-18 @ 15:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback