Sovmorgon

Vår klass är nog världens sämsta, vi bestämde att vi skulle ta gemensam sovmorgon idag och ha möte klockan 10. Resten av skolan tyckte att vi var idioter som inte tog chansen och sov ännu längre.

10 minuter efter vi egentligen börjar ringde Åsa, den enda i klassen som, uppenbarligen, inte tagit sovmorgon, till mig och sa att vi skulle ha lektion. Jag fick ringa resten av klassen och informera.

Ingen hade någon aning om någonting, vår lärare hade ingen aning om att vi fått veta att vi inte har några lektioner den här veckan och därmed inte heller någon aning om att vi tänkte ta sovmorgon idag.
Vi hade ingen aning om att vi ska ha lektioner den här veckan och jag blir knäpp på att kommunikationen på den här skolan är så förbannat kass!

Kan inte folk bara informera? Kan ingen berätta för oss vad som gäller? Igår skulle vi tydligen ha massage med dans-Anna, ingen visste någonting så vi hann inte dit, varför hade ingen berättat det för oss?
Det är alltid samma sak & det börjar gå så långt att jag håller på att bli knäpp!

Kommentarer
Postat av: Helle

Haha! Fy vad trist! Tack och lov att jag har människor som kollar upp vårt lilla studietorg när jag glömmer.. :P

2008-02-05 @ 22:05:39
Postat av: stefan

massage skulle jag behöva vid min nacke nu känner jag:(

2008-02-05 @ 22:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback