Punk

Igår fyllde jag 20 år, jag hade nya, röda skor och vi skulle på punkkonsert - jag skulle äga kvällen! Vi förfestade hos Benjamin, precis är vi skulle gå slog jag sönder ett glas, skar mig i fingret och blödde hur mycket som helst. Sen, när vi gick till bussen, gick klacken på mina nya, röda skor av. Jag blev tvungen att åka och byta skor och nu plötsligt kändes det inte som att det var min kväll längre.
Väl på Pipeline blev det hela i alla fall bättre, vi röjde en hel del, Simon var svettigare än svettigast och anna välte 10 pers över mig. Asta Kask var röj, de två andra banden missade vi. Därefter drog vi rakt över gatan, Angelica fick en kille att bjuda oss på varsin drink och Tommy var kvällens hjälte! Vi dansade och hade grymt skoj och jag var glad, jag glömde skorna, men fortsatte ha ont i fingret.
Kvällen var, på det hela taget, skoj och det är ju inte varje dag man fyller 20, så jag är nöjd minsann!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Grattis i efterskott!

2008-02-04 @ 10:39:52
Postat av: valle

Tråkigt med fingret och skorna.

Men det var ju bra att det blev kul sen i alla fall!

2008-02-04 @ 19:58:01
Postat av: Emelie

grattis i efterskott!

2008-02-06 @ 18:38:50
Postat av: Olle

Nästa gång du fyller tjoget fullt försväntar jag mig att få en inbjudan!

2008-02-13 @ 01:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback