Glass i dalen

I helgen hände det saker på skolan, minsann. Det var Glacialen, marknad och utställningar och sånt, konsteleverna hade gjort isstoder och det var massa skoj. Hela min familj var här också, det var väldigt roligt att de kom och hälsade på, att de fick se hur jag har det och sådär.
Dessutom fick Per en konkurrent, "jag ÄR underhållning", många anser att Kolbjörn kanske kan knipa den platsen från Per.
Det var, självklart, fest både fredag och lördag och det var skoj värre. På lördagen festade vi (jag, Tommy, Sara & Mathias) till 7 på morgonen, hur bra som helst! Vi hade Kent-efterfest och drack sprudlande vin, härligt värre!

På tal om Kent så är det bara 2½ vecka tills jag ska på konsert med dem och sen vi lyssnade massa på dem i lördags har jag blivit väldigt taggad. Jag har kommit in i en ny Kent-period, underbart!

Det är världens härligaste väder idag, vi har varit ute och fotat, det kommer bilder på
bilddagboken snart. Jag har hittat ett fönster som är alldeles underbart att sitta i, soligt och mysigt och lugn och ro, men ändå så nära att man kan inte känner att man direkt missar något, perfekt! Där har jag suttit och tänkt och skrivit idag.

För övrigt bjöd jag på kladdkaka på dagens morgmonmöte. Jag älskar morgonmöten!

Kommentarer
Postat av: Olle

Glacialen var jättekul!

2008-02-13 @ 01:37:09
Postat av: johanna

VAR ska du se kent om 2,5 veckor?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback