Utmaning

Jag blev utmanad av Pelle & Stefan (egentligen utmanade Pelle mig på en annan grej, men det kanske jag orkar ta en annan gång)


Regler:
Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Svara ärlig på frågorna!
Utmana alla vars bloggar du läser i slutet av inlägget genom att nämna deras namn eller adress och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.
Efter det så lämna en kommentar i detta inlägg så jag får se hur du har svarat.


Svara J för Ja, N för Nej, O för Osäker, Lämna blankt om du inte kan eller absolut inte vill svara.

[ J ] Du vet hur man kokar kaffe
[ N ] Du har barn
[ N ] Du använder dig av en kalender
[ N ] Du äger mer än ett kreditkort
[ N ] Du har kallat utlänningar för svartskallar mer än 5ggr
[ O ] Du äger mer än två datorer
[ N ] Du äger en egen bil eller motorcykel
[ J ] Din plånbok är tom på kontanter just nu
[ N ] Du dricker alkohol minst 1 gång per vecka
[ N ] Du skulle aldrig kunna vara utan sex
[ J ] Du vet hur man byter olja i bilen
[ N ] Du har någon gång legat på sjukhus längre än 1 vecka (5 dagar på tyskt sjukhus är max, räknas det? en natt på tyskt sjukhus är väl som tre på svenskt?)
[ N ] Dina enda vänner är från din arbetsplats
[ N ] Du har varit på ett tupperwear party
[ J ] Du är överviktig enligt dig själv
[ N ] Dina vänner uppfattar dig som snål
[ J ] Du har spottat någon i ansiktet
[ N ] Du har fler räkningar än du kan betala
[ J ] Kommer du ihåg alla du har haft sex med
[ J ] Du tvättar alltid händerna efter toalettbesök
[ N ] De flesta av dina vänner är äldre än du
[ J ] Du kan säga nej till att stanna uppe hela natten
[ N ] Du alltid tvättar dina egna kläder
[ J ] Du röstar
[ O ] Har du läst Kissies blogg någon gång?
[ N ] Du har glömt din mammas födelsedag minst en gång
[ J ] Du gillar att gå ut och gå själv
[ N ] Du gillar ordet FITTA
[ J ] Du har tittat på pratshower
[ N ] Du dricker kaffe minst en gång om dagen
[ J ] Du vet hur man diskar
[ N ] Du älskar Blondinbellas blogg
[ J ] Du vill göra något förbjudet
[ J ] Du har haft sex på första dejten.
[ J ] Du kan räkna till 10 på något annat språk
[ J ] När du säger att du ska göra något så gör du det bara ibland
[ O ] Du är smartare än dina syskon
[ J ] Du kan klippa gräset
[ N ] Du har haft sex i bilen
[ J ] Du kan simma
[ N ] Du kan mer än två språk flytande
[ NJa ] Du kommer ihåg att vattna blommorna
[ J ] Du pluggar när du måste (men bara när jag måste)
[ N ] Älskar Pizza
[ J ] Du tränar regelbundet (får man hoppas i alla fall, jag har ju precis börjat)
[ N ] Människorna på Starbucks vet vem du är
[ N ] Din favoritmat är hämtmat och restaurang
[ N ] Gillar du ordet KUK
[ N ] Det första du gör på morgonen är att få i dig koffein
[ N ] Du kan gå och handla utan att köpa något du inte behöver
[ J ] Du har haft sex med nån av samma kön
[ J ] Du kan laga mat själv
[ J ] Du tycker att politik är intressant
[ J ] Du gillar vin
[ N ] Du kommer till skolan/jobbet tidigt varje dag
[ N ] Du har alltid en penna på dig
[ N ] Du har fått kvarsittning i skolan
[ O ] Är det romantiskt med vin
[ N ] Du har en mobiltelefon som kostar mer än 5000 kr
[ O ] Du förstår politiska skämt första gången de sägs
[ J ] Du kan skriva snabbt
[ N ] Du har förstått att vädret ändras för varje timme
[ J ] Du använder internet varje dag
[ N ] Du har skönhetsopererat dig
[ N ] Du behöver rensa din garderob
[ N ] Du vill ha en Sodastream i julklapp
[ J ] Du kan läsa en bok och faktiskt avsluta den

Jag utmanar: dem som känner för det


Kommentarer
Postat av: pelle

Det som är roligast här är att jag är länkad två gånger! ;D

Postat av: Kalle

jag hoppas ingen utmanar mig haha, jag är så kass på sånt, svarar aldrig. men får genast dåligt samvete om nån gjort det... ;)



ah kul med helgen! men det va trevligt också?

själv ska jag få upp en träningscykel i lägenheten och börja träna på. och snart får det bli en promenad i regnet :D

2008-12-02 @ 20:30:26
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback