Jag var ganska söt som liten i alla fall.

Justja, jag lovade ju att erkänna hur rätt ni hade. Jag var väl rätt lik mig antar jag, det var inte så många som gissade på vem som var jag här, men de som gjorde det gissade rätt. Men visst var jag bra söt när jag var liten? Här nedan är den enskilda bilden från samma skolfotografering, varför fick man inte alltid posa sådär sött vid ett träd? Det är väl roligare än de vanliga "sitta-lite-snett-ner-ned-hakan-och-bak-med-axlarna" (vilket jag för övrigt varit grymt duktig på, jag kan det där med att skolfoto-posa)?

I alla fall, var jag inte otroligt söt när jag var sisådär 5-6 år?



Pelle tyckte dock att vi var en väldigt liten klass, men då ska jag be att få poängtera att det där är två klasser, både 5-årsgruppen & 6-årsgruppen.
En annan kommentator tyckte vi var bittra barn, men jag måste ju i alla fall hävda att jag var väldigt glad! Redan då gladast i gänget! ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

åh såå söt :D

Postat av: anna

gud vad söt och man ser verkligen att det är du :D

2008-12-09 @ 00:31:54
URL: http://annus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback