Tack!

Jag vill passa på att tacka alla som vill stötta mig, alla som kommit med glada tillrop, alla peppande ord och alla andra som varit snälla och fina mot mig efter jag skrev det här inlägget i torsdags.
Jag vill tacka Pappa, Marielle och Olof, jag vill tacka Pelle, Stefan, mamma och Kari. Jag vill tacka Anna och Sara och Emelie L och Valle, men jag vill även tacka Karin och Kalle och Pernilla, Sandra, Anna och Helena.

Jag vill säga till er som känner att ni också vill göra något att jag absolut är på att peppa tillsammans, Stefan har pratat om en peppblogg, jag är på! Vilka andra är på?
Berätta om era planer, vad dill ni uppnå? Vad behöver ni för hjälp & pepp?

Igår var jag och tränade och det var jätteskönt, faktiskt! Jag är grymt nöjd och känner att jag är på g. Nu behöver jag bara er hjälp att peppa mig, att tjata på mig när jag är lat och att berömma mig för mina framsteg, vad säger ni om det?

Det kommer mer om det här, i en lite annan version, lite senare idag, men så länge - tack för alla fina ord!



Ps. Idag tror min mail att det regnar när det faktiskt snöar. Jag väljer att titta ut genom fönstret istället för att kolla mailen!

Kommentarer
Postat av: anna

blir skit glad när jag läser att du börjar ta tag i det och har varit iväg och blivit medlem på träninguiden igen! ring mig om du känner dig lat så ska jag peppa dig (tvinga) dig ut ;)

Postat av: Anna

Jag, jag, jag är på att peppa! :)

2008-12-05 @ 00:22:46
URL: http://annamelinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback