Om du ser rött kanske det i själva verket är mig du tittar på.

Jag håller på att färga håret, just nu ser det ut såhär:


Snart ska jag tvätta ur färgen, och snart är jag redhead igen. Jag gillar att vara redhead, allra helst vill jag ha henna-rött, men henna är så obra för håret, så det vill jag inte använda. Inte för att jag tror att sån här färg som luktar ammoniak i hela huset är så bra heller egentligen, men den har jag ju i alla fall fått gratis! Eldrött heter färgen förresten!

Och för er som undrade, så nej det var inte string jag hade satt bak och fram, men det var i alla fall ett par spetstrosor!

Kommentarer
Postat av: pelle

Men vi vill seeeeeee!

Postat av: johanna

ååååh fint håååår!

2008-12-10 @ 21:20:38
Postat av: Emma

hahaha, puh, jag är glad att det inte var string ;) Läckert hår - men jag vill se det färdiga resultatet miss!

2008-12-10 @ 21:48:30
URL: http://emmailondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback