Julkalender - 24 december

God jul kära vänner!

Hela morgonen har jag gått och nynnat på den här låten, jag har inte sjungit den på jättelänge, men den är ju faktiskt väldigt bra. Men jag måste erkänna att jag inte ens kom ihåg refrengen, jag kunde bara de första två raderna. Därför letade jag upp någon som faktiskt kunde sjunga den och hittade Amy Diamond, jag kan inte påstå att jag är världens fan av henne, men den här låten var hon verkligen perfekt för, eller vad tycker ni?



Härmed vill jag alltså önska er en riktigt god jul & en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: johanna

god jul lena!

2008-12-24 @ 10:03:13
Postat av: Kalle

det mång som ville ha rim, hann inte med alla tyvärr!

tog som jag kom på nåt iaf ;)

god jul hur som!!

Postat av: Emma

God Jul Lena :D

2008-12-24 @ 10:28:28
URL: http://emmailondon.blogg.se/
Postat av: anna

god jul lena! :D

2008-12-24 @ 16:56:15
URL: http://annus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback