Jag vet inte om tjusningen egentligen ligger i att spendera, i att äga eller i att ha något fint att lyssna på, men jag tycker om att köpa skivor.

Ojdå, det det började visst sprätta lite i spenderarnerven, jag kunde inte stå emot utan gjorde ett utkast till en skivbeställning på CDON, jag måste ju utnyttja de 100 kr jag har i rabatt där innan december tar slut och beställer man kan man ju lika gärna göra det ordentligt (det är mot mina principer att beställa för mindre än gränsen för fraktfritt, t ex). Okej, jag skickar inte iväg beställningen förrän imorgon, för jag vet att jag har några lappar med skivor jag borde köpa, men har glömt dem på kontoret, så jag får kolla det imorgon!

Eller äsch, jag beställer ändå, så noga är det inte, jag kan beställa de andra en annan dag! Här är min beställning:


(I ordning: Timo Räisänen, Kent, Hästpojken, billig bok på specialerbjudande, Joel Alme, Rabatt, Dexy's Midnight Runners som jag slarvat bort, Veronica Maggio som jag plötsligt insett att jag visst gillar, Jason Mraz bara för att vara lite löjlig)

Kommentarer
Postat av: anna

åh fint, jag har också tänkt beställa skrivor nu när jag fick en fin lön!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback