Jag åker till Riga och lånar in en barnvakt så länge.

Det här blir det sista jag skriver innan jag åker till Riga, jag tänkte bara göra alla uppmärksamma på att under helgen kommer jag inte ha möjlighet att sköta bloggen efter ordning och har därför lånat in en barnvakt. Min barnvakt har fått all viktig information om hur ofta bloggen behöver matas och bajsas.

Bloggen är alltså i främmande händer under helgen, jag kan inte garantera skratt eller tårar och inte heller intressant läsning, jag har absolut ingen aning om vad som kommer publiceras här mer än att ansvaret innebär att julkalendern uppdateras varje dag.
Alltså, håll till godo så återkommer jag på måndag.

Och, under tiden får ni välkomna honom och lova att ta hand om honom väl!

Kommentarer
Postat av: Kalle

riga? lettland va?

låter spännande, vad ska du där å göra?

Postat av: anna

just ja, du skulle till Riga :) hoppas du får det kul! jag hinner knappt med att läsa din blogg nu för tiden. jag bara jobbar och jobbar jag inte myser jag med marcus, hehe. hoppas vi hörs snart iaf :)

2008-12-13 @ 19:39:08
URL: http://annus.blogg.se/
Postat av: stefan

haha en barnvakt:D

2008-12-16 @ 09:53:58
URL: http://stefanlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback