Hur ett beroende kan ta slut eller hur allt det fina suddas ut

Jag känner mig otroligt tom.
Jag ska erkänna, jag har utvecklat ett beroende under hösten/vintern. Det beroendet heter Sex & The City. Men, ikväll såg jag sista avsnittet på sista säsongen. Vad ska jag göra nu? Såklart att det finns andra serier, men jag har aldrig lyckats fastna på det här sättet. Serier är egentligen inte riktigt min grej, men här hemma i höstmörkret har Carrie & brudarna verkligen varit fina att ha. Såklart att jag kan titta om, men det är ju aldrig lika roligt en andra gång. Då vet man redan vad som händer, vem som får vem, hur det tar slut. Ja, ni vet.
Varför just Sex & The City? Jag vet inte, men fastnat har jag, och nu när det är slut känner jag mig lika tom som en urlapad kattskål eller en oanvänd konsumkasse. Fattar ni poängen? Det känns liksom lite meningslöst, jag måste hitta ett nytt sätt att stimulera mig själv om nätterna, jag måste hitta en ny ursäkt för att vara vaken till 2 trots att jag ska upp och jobba (vilket jag, tack och lov, inte ska imorgon).
Jag vet inte vad jag vill med det här, kanske att någon (Pelle?) ska föreslå mig någon ny serie att fastna vid, men jag är inte riktigt redo för att gå vidare än, tror jag. Jag ska tänka på saken.

Tom var ordet, och tomt är internet! Inte en blogg på 3 timmar och allt är tomt och tråkigt, som jag, som mappen med osedda avsnitt med Sex & The City. God natt

Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag kan rekommendera Men in trees. Ta en titt på några avsnitt ur första säsongen, (Tror dock bara att det kommit ut två säsonger så far). Men in trees är lite chickflick.



Annars måste du börja se Futurama om du inte har gjort det! Jag fastnade ju som fan. Alla säsonger Futurama (tror att det var 5+en långfilm) på någon vecka. Lovely, och så jävla kul. Magnus kunde t.o.m. låta som Dr Zoidberg, jag skrattade så att det gjorde ont i magen varje gång.

Postat av: Emma

Uh i know the feeling. Bara att ta nya tag och hitta en ny serie att slaviskt följa!

2008-12-27 @ 07:56:43
URL: http://emmailondon.blogg.se/
Postat av: sara

weeds för guds skull, weeds.

det handlar om en mor som försörjer sig på att sälja "röka". det finns typ fyra säsonger så du har fullt upp ett tag.

se!

2008-12-30 @ 23:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback