Åh nej, inte nu igen!

Både Pelle & Pernilla har utmanat mig, så jag får väl ta mitt förnuft till fånga.

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de fem 8-sakerna.
3. Utmana 8 personer och meddela de utmanade på deras bloggar.

8 favoritprogram:
- Sex & The City
- Kvarteret Skatan
- Diverse med Filip & Fredrik
- Annan svensk humor, som t ex Parlamentet (som dock var bättre förr)
- Nyheterna
- Årets julkalender
Nej, sen kan jag inte tvinga fram mer, det går helt enkelt inte!

8 saker jag gjorde igår:

- Lagade mat
- Jobbade
- Grät
- Promenerade
- Lyssnade på musik
- Skrev sms
- Bloggade
- Såg på Sex & The City

8 favoritrestauranger:
- Den där Grekiska på hörnet i korsningen Gotlandsgatan/Östgötagatan på Söder i Sthlm
- Bykrogen i Fränsta
- Wilmas på Östra Torggatan i Karlstad
fler ställen vet jag inte

8 saker på min önskelista:
- Wacombräda
- Tidningsprenumeration (ingen specifik)
- Skivor (inga specifika)
- Något roligt att göra, biljett till nåt skoj eller så
- kompakt digitalkamera
- macroobjektiv
- Skylight- eller UVFilter till mitt fasta 50
- sömn

8 personer jag vill utmana:
Lika tråkig som vanligt, jag vet inte. De flesta jag läser har redan gjort det, andra lär inte göra det i vilket fall.. De som vill gör det helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Emma

åhnej, nu påminns jag om att jag också blev utmanad till den där.. Kanske imorgon..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback