Varmt välkomnande

Min bror har kommit hem igen. Han har varit i Stockholm i en månad och sen i Göteborg. Jag kan ju inte påstå att vi setts mycket senaste året ändå, men nu är i alla fall även han på gården. Första dagen hemma har han fått spendera med att klippa gräs och laga mat, det är alltid bra att sätta alla i arbete direkt!
För övrigt har det varit ganska fint väder idag, inte regnandet man vant sig så väl vid.
Jag jobbar och klampar runt i pappas för stora skor, mina funkar inte med skavsåren. Annars är allt som vanligt, nån timme här och nån timme där. Hattigt jobbande! Imorgon blir det kontorsjobb.

Kommentarer
Postat av: vivan

Hur är det man säger ....passar inte galoscherna är det bara att kliva ur....synd på skoskavet ...när du hade haft det så kul!!!kramiz:9


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback