Uppåt

Det går uppåt för bloggen, jag har inte haft under 15 besökare på 9 dagar, så länge har det nog aldrig hållt i sig med att folk varit inne mycket förut. Inte jättemycket, kanske. Men för min blogg är det en hel del. Men sen skriver jag ju mer än någonsin också!

Något annat som är uppåt är KB! Han är bra, han får mig på bra humör, han är bra. Ikväll lekte vi med en fotboll här inne på kontoret, hade mamma sett oss hade hon blivit galen. Vi kastade den hårt, fram och tillbaka, studsade den, sparkade. Skoj! Vi skämtade om att det var som i Treo-reklamen, nivet. Med pojken som sparkar bollen till pappan som sparkar den i lampan..
Nu sparkade vi inte bollen i någon lampa utan bara i nån skål med nötter (eller vad det nu är?), som var lätt att plocka upp. Men ändå. När vi har såna saker för oss ska vi alltid hålla på tills något ramlar eller så, men efter första gången slutar vi alltid.
I vilket fall, KB är bra för mitt humör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback