Ska vi dra dit pepparn växer?

Delta i min marknadsundersökning!


Jag vet varken ut eller in.
Vad som händer i höst är lika oklart som vad som finns bakom solen. I alla fall för min del, jag vet varken eller!
Jag har inte EN ENDA PLAN som sträcker sig längre än till första helgen i september, då blir det fest för hela slanten i Östra Skymnäs. Men sen, då? Ska jag hänga med någon random person till något random ställe och göra vad som helst?
Jag funderar på om jag på riktigt verkligen bara skulle hooka up med någon, vem som helst, och hitta på något. Dra någonstans, göra något spännande, leva. Resa? Jobba?
Jag har ingen aning, det dyker upp många förslag i huvudet, men det är få som känns aktuella. Oslo vore ju nice, men jag har ingen aning om hur det kan bli med den saken, jag känner mig inte företagssam nog just nu för att verkligen styra upp det själv. Om Julia är på är jag det också, absolut! Men själv? Njae... Jag är inte så pepp på att göra någonting själv just nu, jag vill styra hösten i tvåsamhetens tecken (dock inte i den sortens tvåsamhet som innebär den traditionella kille-tjej-tvåsamheten, alltså som ett par). Men jag vet inte? Jag skulle kunna föra vad som helst, åka vart som helst!

Om någon har en idé på något jag kan spendera hösten med (och som inte kostar mer än 20 000 kr) så är jag lätt på! Ta mig dit pepparn växer eller nåt sånt, vettja!


Men i vilket fall som helst, min höst är totalt oplanerad, vad jag gör om en månad är totalt oklart! Men ändå, jag har absolut ingen ångest för det! Inte ett dugg, det är verkligen konstigt, jag som alltid har ångest över såna saker, jag som alltid styr saker i god tid. Förra året visste jag redan i maj vad jag skulle ägna min höst åt. Men nu? Nej, ingen aning alls!
Ändå är jag jätteglad, jag känner mig fri.
Och det enda jag vet är att jag faktiskt inte alls är sugen på att plugga!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Hojj!



Hur blev det med Uganda? Rann det ut i sanden? tråkigt isf.

2008-08-08 @ 07:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback