Näsblog

Jag blödde näsblod idag, när jag sa det till pappa frågade han om det varit mycket i Skafferiet & det hade det. Så mycket att jag bara hann äta ett äpplepå hela dagen när klockan var halv två. Och jag som inte ens hade ätit någon frukost!
I alla fall, jag blödde näsblod & det var läskigt, jag har inte blött näsblod sen jag var liten, kanske 6-7 år. Dessutom var det ju lite jobbigt att jag var i affären och det kom en kund alldeles efter att det började. Men som tur var var det inte mitt i massa folk.

Och Thomas, jag vet inte om du läser det här (och Julia, låt bli att läs!), men jag blev inte mätt!



Blod uttalas blog på värmländska, så för den som inte förstod det så var rubriken tänkt att vara fyndig!

Kommentarer
Postat av: pelle

Kan du inte blogga om ditt jobb, kanske ta lite kort eller så? Nu vet jag ju att du jobbat din sista dag, men så att man fattar vad du gör :D



Näsblod is the shit, really shity. Här om året (nä, jag blöder inte näsblod ofta jag heller) så sprack "vad-du-nu-heter-som-sitter-i-näsan-hinnan" och det blödde som fan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback