Fredagslycka

Jag vet inte vad det är, men idag är jag på galet bra humör! Jag sov jättelänge och det var riktigt härligt, nu är jag i Skafferiet och jobbar lite, sen ska jag laga mat. Jag ska baka bröd också! Gott värre!
Imorgon ska jag ner till stan, träffa Emelie och andra fina människor, det blir bra. Var på systemet idag.

Jämfört med igår skulle man nästan kunna kalla den här dagen sommarens bästa! Det är lagom fint väder också, nice! Men jag vet fortfarande inte vad som händer i höst. Ikväll ska jag dock ta tag i saker, jag letade efter min receptmapp i säkert en halvtimme förut, jag har insett att jag måste få ordning på mina grejer, städa upp, packa upp, inse att jag faktiskt bor hemma. Tur att jag är på bra humör, för då kan jag få det gjort!


Kommentarer
Postat av: anna

härligt att vara på bra humör :) hoppas det hållt i sig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback