Fredagkväll

Ikväll ska jag och mamma vara redigt duktiga! Vi ska plocka i mina grejer, packa upp och rensa och sånt där. Men jag ska börja med att få undan skit i mitt rum, få in kläderna i garderoben och sånt där. Det känns som det är dags, jag antar att jag får acceptera att jag faktiskt bor på Torfolk.
Bah, det är verkligen dags för mig att se mig om i världen. Hitta något annat än gården. Men så tråkigt att göra det själv!
Men i alla fall, nu ska jag ta tag i saker och ting. Minsann!

Idag har jag för övrigt gjort linssoppa, pannkakor med grahamsmjöl och ostbröd. Alla blev mätta och glada, jag är en bra kock. Javisst!


Imorgon jobbar jag i Skafferiet och sen bär det av ner till Karlstad, där Emelie & Olof har hejdå-fest. Får se om jag går själv eller om jag tar med Adrian, kanske. Fast jag vet inte om det är uppskattat om man tar med folk de inte känner? Jag vet ingenting, inte ens vart det är det ska vara! haha

Kommentarer
Postat av: Lennart

Pannkakor är gott, som våfflor, men en aning svårare att göra tycker jag. Mina blir lite sneda och misshandlade. Ostbröd är smaskens!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback